Ce masca de par aleg pentru hidratarea scalpului?

Daca simti ca sampoanele si balsamurile nu mai au efectul pe care ti-l doresti tu si parul tau ramane la fel de uscat si fragil, iar scalpul este si el uscat, atunci mai mult ca sigur ai nevoie urgent de o masca de par care sa-ti hidrateze scalpul si care sa-ti transforme podoaba capilara in una sanatoasa si rezistenta. Daca nu ai incercat pana acum nicio masca pentru par, atunci iti recomand sa incepi cu produse CHI.

Acestea sunt calitate si se afla printre preferatele femeilor, inclusiv, printre produsele mele preferate. Adevarul este ca periodic si eu am probleme cu scalpul si cu parul foarte fragil. Desigur, depinde mult de schimbarea vremii, de schimbarea unui sampon, dar si de alimentatie. De aceea, cand simt ca scalpul imi este uscat, apelez la produse CHI, dintre care am o masca de par care este preferata mea. Este o masca pe baza de uleiuri din arbore de ceai, menta si musetel. Aceasta este o adevarata terapie atat pentru scalp, cat si pentru par, care capata un aspect mult mai sanatos, este mai puternic, iar scalpul devine rapid hidratat. Imi place foarte mult aceasta masca, anume datorita combinatiei intre uleiul din arbore de ceai, cu menta si musetel. Desigur, din gama de produse CHI, fac parte si masti de par pe baza uleiului de argan, acestea sunt mult mai cunoscute, le-am incercat si eu, insa, pentru parul si pentru scalpul meu se potriveste mai bine masca de par pe baza uleiului din arbore de ceai.

Este foarte important ca fiecare dintre voi sa-si dea seama ce masca de par ar avea efectul maxim asupra propriei podoabe capilare. Nu ezitati sa incercati diferite produse CHI, sigur, le veti gasi in curand pe cele favorite.