Nu ma pot satura de seriale

Iubesc serialele, in special pe cele bune: dramele, psihologice si medicale. Nu m-as satura de ele. Am vazut destul de multe, daca nu chiar foarte multe, si desi poate suna un cliseu m-am indragostit de Breaking Bad. E singurul pe care le-as revedea fara sa ma plictisesc. Personajele sunt atat de complexe, iar actiunea desi pare monotona, “unul care face droguri”, in cadrul ei sunt evidentiate eforturile pe care le face pentru a-si intretine familia si a-i asigura un viitor si traumele pe care le sufera aceasta.

Citind pe internet pareri legate de final, multi au fost dezamagiti, datorita faptului ca a fost previzibil. Finalul in opinia mea a fost perfect. Era de asteptat sa moara, redandu-I insa partenerului sau libertatea.

Spre deosebire de alte seriale care parca nu se mai termina, Breaking bad a fost exact cat trebuia. De exemplu Grey’s anatomy il urmaresc de la inceput, inca il vizionez, acesta continuandu-si filmarile, dar parca lipseste ceva. Imi place, am crescut si evoluat cu personajele, dar dupa parerea mea ar trebui sa se termine, e prea mult si deja fara sens.