Dependenta de jocurile de calculator

Da, e nasol. Stiu ca sunt multe persoane care sunt dependente de jocurile de calculator.  Si e destul de trist. Daca nu chiar tragic. Si al meu sot a trecut printr-o faza din asta. Inca nu stiu daca i-a trecut de tot. Eu consider ca dependenta de calculator e mult mai grava decat orice alta dependenta. Si daca te-a prins un joc, ala esti. Nu mai manaci, nu mai dormi, nu mai ai viata personala.
 
Imi amintesc cand a inceput al meu sa joace un joc super tampit. La inceput nici nu aveam treaba cu el, ca vorba aceea si eu ma mai jucam cate un joc la calculator din cand in cand. Prin urmare nu i-am spus nimic, l-am lasat sa se joace, sa se relaxeze. In timp insa mi-am dat seama ca a devenit o obsesie, jocul asta tampit. Daca il strigam nu mai auzea, daca il chemam sa ma ajute cu ceva, iar nu auzea, daca aveam nevoie de ajutor cu pitica tot asa. Ajunsesem la capatul disperarii. Nu mai stiam ce sa fac. M-am gandit si sa plec si sa-l las cu jocul lui neneorocit. Habar nu am nici in ziua de azi cum a ajuns sa renunte la a sta toata ziua in joc. Si acuma sta, dar nu chiar ca inainte. Insa tot nu-mi place. De ce? Fiindca daca ii spun ca ma deranjeaza, ii sare tandura imediat si ne certam. Pentru porcaria asta de joc, ne-am certat noi in ultimii ani. In rest nu prea am avut motive de cearta.

Prin urmare, domni si doamne, va rog sa nu procedati asa cum e descris mai sus, fiindca nu veti ajunge la un lucru bun cu siguranta. Lasati orice dependenta deoparte si veti vedea ca viata e frumoasa si merita sa va bucurati de viata in doi, viata in cuplu..