Designul grafic si identitatea de brand

Asa cum realitatea vremurilor pe care le traversam a demontat zicala potrivit careia “haina nu-l face pe om” - demonstrand ca look-ul unei persoane are foarte mult de-a face cu felul in care acea persoana este perceputa - in acelasi mod, felul in care arata un site este extrem de important in efectul acestuia asupra publicului. 

Partea de creatie design grafic a unui site este parte integranta din succesul ulterior al site-ului. Este cea care creaza imaginea brandului, care identifica business-ul respectiv in ochii publicului. Partea de design este cea care imbraca partea de continut, este cea care ii ofera identitate in ochii vizitatorilor, este cea care creaza efectul si cea care il mentine in memoria publicului. Fie ca este vorba despre un site de prezentare, despre un magazin virtual sau despre un site dinamic care sa includa si elemente Flash, designul grafic trebuie intotdeauna adaptat la tipul de companie si la imaginea pe care aceasta doreste sa o transmita. Pentru ca este vorba despre o activitate ce implica un plus de creativitate, cele mai multe dintre companii apeleaza la specialisti in creatie si design web pentru a beneficia de un proiect cu personalitate, original, competitiv si de efect. Creatia web contribuie la crearea identitatii vizuale a unui brand sau a unei companii.

Pentru a realiza designul grafic al unui website, specialistii in acest domeniu au la dispozitie o serie de instrumente simple, dar care necesita creativitate in utilizare. De la tipul de fonturi alese, de la marimea caracterelor, de la culorile alese si pana la utilizarea de imagini sau de clipuri, toate contribuie la conceptia grafica a site-ului, una conforma cu asteptarile publicului tinta, dar si cu strategia de comunicare a companiei. Cu cat site-ul contine mai multe imagini si clipuri cu atat acest continut va atrage mai multi vizitatori si va avea un potential mai mare de a deveni viral.