Ta na na na! Can`t touch this! :D

Ce poate tine locul sufletului pereche?! In urma cu ceva timp, as fi raspuns sumar si concis si, cu o fermitate de nedescris : “NIMIC!”… Error! Trebuie sa fi prea dus cu capu` ca sa nu mai vezi pe nimeni altcineva in afara de “el/ea”… Deja, nu se mai numeste “iubire”,ci pura obsesie! Slava cerului, am lasat deoparte trecutul. N-am sa-l uit,pentru ca a fost o parte din mine. L-am creat cu mana mea, prin deciziile pe care le-am facut, pe care le-am regretat. Nimic nu mai conteaza acum! Nu imi mai pasa daca a fost ,sau nu, vina mea ,sau a ta! “Doliul” meu…a tinut pana azi! 26 aprilie 2010. Ironic,26… ;) Nimic nu ma mai afecteaza! Am inchis in mine sentimentele pure si-am invatat ce inseamna autocontrol. Azi il practic! :) Ma simt mandra de mine…

Am avut si,am parte de ajutor! Sprijinul meu moral… Nicoleta! Sunt norocoasa ca o am ca prietena! Sigur ca de cele mai multe ori, sunt artagoasa…si caracterul meu lasa de dorit… ma enervez repede si, ea e prima pe care-mi pica! Dar calmul ei, care ma aduce uneori la disperare…e cel ce condimenteaza aceasta prietenie, ce sper din toata inima sa dureze la infinit… Nu stiu pe ce carari ne va duce soarta… Suntem diferite, dar, tocmai asta ne leaga! Pentru ca ma face sa rad, pentru ca e acolo cand am nevoie de ea, pentru ca ne “spovedim” una celeilalte… pentru ca ne enervam reciproc…
Pentru tot, iti multumesc! >:D<