Autocontrol

Că tot mă cert eu mereu cu al meu iubit şi-mi pun nervii la bătaie, am decis să iau o nouă atitudine. Aşa că voi face exact opusul nu mă mai cert. Pare simplu, nu? Nu, nu e. Însă cred cu tărie că orice învăţ are şi dezvăţ. Merită să încerc. Nu mai am de gând să-mi las sufletul să mai accepte nici o mitocănie din partea nimănui, inclusiv a mea. Da, recunosc, mă comport ca o mitocană cu sufletul meu. Şi asta nu mă face să fiu o aristocrată.
Închei aici, citând-o pe Sherry Argov din cartea sa, care mie îmi răsfaţă orgoliul, De ce bărbaţii se însoară cu scorpii.
  Ori de câte ori îţi dai seama că eşti ademenită într-o luptă aminteşte-ţi următoarea zicală: Nu te lua niciodată la trântă cu un porc! In caz contrar, amândoi o să vă murdăriţi de noroi. Singura diferenţă este că porcului o să îi placă la nebunie.
Şi unul pentru zilele în care am un chef nemaipomenit de răzbunare “la cald”.
   După o înfrângere trebuie să laşi să treacă măcar o noapte ca să-ţi păstrezi sângele rece.
Vă doresc o noapte odihnitoare.