www.ZamoraCollection.ro - Bijuterii argint cu zultanite

In fiecare sezon trebuie sa ne achizitionam cel putin o bijuterie, din nevoia fireasca de a ne schimba aspectul. Avem un sentiment placut de improspatare si de bucurie cand ne innoim. Datorita achizitiilor noi, purtam cu mai multa placere lucrurile pe care le avem, pentru ca le putem combina intr-un mod inedit. In ultimul timp am achizitionat numai cercei. Prefer bijuteriile din argint si am cumparat cercei, pe care i-am asortat cu fel de fel de esarfe. Ma simt foarte bine cu aceste ,, garnituri” formate din cercei asortati cu esarfe. La aceeasi pereche de cercei pot asorta mai multe esarfe, si chiar genti.

In antichitate, femeile si barbatii isi impodobeau urechile cu cercei ca semn al bogatiei si importantei sociale. Astazi, cerceii - frumoasele podoabe aflate intr-o continuua redefinire – au ajuns adevarate opere de arta prin modelele elaborate sub care se prezinta, fiind destinati, preponderent doamnelor si domnisoarelor. Cerceii pun in evidenta metalele pretioase din care sunt confectionati, pietrele cu care sunt impodobiti si, nu in ultimul rad, frumusetea, finetea si delicatetea trasaturilor feminine. O pereche de cercei implineste conturul fetei feminine si-i da stralucirea cuvenita. Acum doi ani, am descoperit un magazin online care comercializeaza bijuterii si am ramas profund impresionata de calitatea si unicitatea bijuteriilor din colectia lor. Este cea mai mare colectie de bijuterii cu pietre pe care am vazut-o in Romania. Am facut o pasiune pentru produsele lor prezente pe site-ul firmei - www.ZamoraCollection.ro si mi-am cumparat cate ceva de acolo, de cate ori am avut posibilitatea

Am doua seturi din argint, o bratara si patru perechi de cercei, toate cumparate din Colectia Zamora. Pe www.zamoracollection.ro, bijuteriile din argint sunt pline de un joc aparte de culoare si stralucire datorat celor mai frumoase pietre semipretioase, naturale si sintetice. Cerceii acestei game de bijuterii sunt de neegalat. Zamora Collection este de departe pe locul numarul unu in bijuterii cu zultanit. Tot ce am cumparat de la este cu piatra zultanit. Ma relaxeaza culoarea zulatnitului si ma incanta fotosensibilitatea lui.

La Zamora bijuteriile cu zultanite sunt exclusiviste, sunt adevarate obiecte de lux si magie. Cel mai mare avantaj al lor este faptul ca toate modelele nu mai exista in alte magazine, in Romania. Daca cumparati o bijuterie Zamora nu va intalniti cu aceasta purtata de alta doamna sau domnisoara! Bijuteriile Zamora Collection sunt produse in editii limitate. Ultima achizitie a mea a fost o pereche de cercei din argint cu monturi patrate cu zultanite generoase de acceasi forma incadrate de doua randuri de zirconii mici. Sunt foarte incantata de alegerea facuta si va recomand cu incredere www.zamoracollection.ro.