De ce sa-ti iei o masina second hand

Personal, iti recomand sa optezi mai degraba pentru o masina second hand, daca tot te gandesti sa-ti iei una. Nu ma refer aici doar la un pret mult mai rezonabil, dar si la faptul ca ai posibilitatea in momentul in care nu-ti place sa o vinzi si sa incerci altceva. De foarte multe ori se intampla ca proprietarii de automobile sunt nevoiti sa le vanda deoarece se muta peste hotare sau deoarece vor sa-si cumpere altceva. De exemplu, un prieten de-al meu si-a vandut masina deoarece pur si simplu primise una de la serviciu, de aceea nu mai avea nevoie de cea veche.

Masina era intr-o stare impecabila, dar a cerut un pret rezonabil pentru ea. Asta este unul dintre cele mai simple exemple ca poti avea incredere si atunci cand incerci o masina second hand. Personal, acum cateva luni mi-am luat un audi second hand, pe care l-am gasit pe un site de anunturi. Voiam sa-mi vand automobilul vechi si eram in cautarea unuia nou. Anuntul cu acel audi second hand mi l-a transmis un prieten foarte bun. M-a interesat oferta, pe poze parea ce acel audi second hand era intr-o stare foarte buna. Am stabilit o intalnire cu proprietarul si am fost sa vad masina. Impreuna cu mine a venit un prieten care are experienta in domeniul serviciilor auto.

Acel audi second hand intr-adevar arata foarte bine, avea o stare buna, era bine pastrat. Proprietarul primise un automobil de serviciu, de aceea decisese sa-l vanda pe cel vechi. Am decis ca este o afacere eficienta, atat pentru mine, cat si pentru proprietar, de aceea am devenit in aceeasi zi noul proprietar al acelui audi second hand.